Vastgoed Te Huur In Spanje  thumbnail

Vastgoed Te Huur In Spanje

Published Apr 18, 24
7 min read

Nu zijn wij niet roomser dan de paus, dus dat doen wij in Nederland ook wel eens, maar voor in ieder geval één ons tegemoetkomende automobilist, was de verrassing zodanig, dat hij nogal abrupt op de rem trapte en pas verder reed, nadat wij afgestapt naast de weg stonden - villa spanje 20 personen. Vanmiddag ben ik (Wal) op en neer gewandeld naar het station van Albir

De trein (of tram, zoals ze dat hier noemen) is een dieseltje en hij rijdt 1x per uur over een enkel spoor tussen Calpe en Alicante, de laatste bestemming met een overstap in Benidorm. Wij zijn van plan om a.s. zaterdag met deze trein naar Alicante te gaan en dan is het wel prettig om van tevoren al te weten hoe dat in zijn werk gaat met de kaartverkoop en zo.

vrijdag 4 januari 14-18ºC. Weer een zonnige dag vandaag. Vanwege een fris windje was de temperatuur toch niet hoger dan gisteren. Vanmorgen zijn we naar de markt geweest in Alfaz del Pi. Dat is de hoofdplaats van de gemeente waar Albir deel van uitmaakt (villa spanje 20 personen). Opvallend is een wegwijzer in Albir waarop niet "Alfaz del Pi" staat maar "Centro Urba" (stadscentrum)

De markt in Alfaz bestaat uit ongeveeer 150 kramen en die zijn opgesteld aan beide kanten van een lange straat. Wij hebben er riemen, sokken en fruit gekocht (villa spanje 20 personen). Maakten wij ons vóór vertrek nog zorgen om de gezondheid van Summer, vanmiddag zaten we met Bowie bij de dierenarts. Hij had al een paar dagen niet kunnen poepen ("no caca", zeggen ze dan hier) en alhoewel hij niet de indruk gaf, dat hij pijn had of zo, vonden wij het toch goed om er even naar te laten kijken

Er is ook wat bloed afgenomen en dat vond hij bepaald niet prettig. villa spanje 20 personen. Het bloed is opgestuurd om te onderzoeken of er iets met zijn nieren aan de hand is en de uitslag daarvan horen we volgende week. We zijn ongeveer 3 kwartier binnen geweest en mochten €84,00 afrekenen. Terug "thuis" heeft hij weer een flinke hoop weggelegd en rent hij ook weer achter Summer aan, dus het leed lijkt weer geleden

Vakantiehuis Spanje Huren? Vakantie In ...

Aan het mooie weer is nog geen einde gekomen. Vandaag zijn we met de trein naar Alicante gegaan. Op het stationnetje van Albir is geen loket en ook geen kaartautomaat. Omdat de twee kaartautomaten in de trein allebei buiten werking waren, liep er een conductrice rond, die verrassend goed Engels sprak, maar door het geluid van de dieselmotor toch niet heel goed verstaanbaar was.

€ 4,95. Dat is overigens nog steeds niet veel voor een retourticket (villa spanje 20 personen). In Benidorm moesten we overstappen omdat er vanaf dat station electrische treinstellen rijden. Doordat wij aan de bergkant van de trein waren gaan zitten, hoefden we niet de dieptes in te kijken, want we reden af en toe best hoog

In een provinciegebouw van Alicante hebben we een tentoonstelling over het kerstverhaal bezocht. "Van Nazareth naar Bethlehem" heette dat. Wij hadden verwacht vooral kerststalletjes te zien, maar het waren 3-dimensionale taferelen. Zie de foto's hieronder. Buiten het gebouw waren wel een paar kerststallen en ook een kerstmarkt, alhoewel niet helemaal zoals we dat b.v.

Na het provinciegebouw hebben we een 3-gangen-dagmenu verorberd op het terras van restaurant "Ciao Miami" en zijn daarna de stad ingewandeld (villa spanje 20 personen). Wat ons meteen opviel, dat waren honderden stoelen langs de weg. We nemen aan dat daar het publiek op kan zitten, als morgen de 3-koningen-processie voorbij komt. 6 Januari is in Spanje een feestdag, die misschien nog wel uitbundiger wordt gevierd dan kerstmis zelf

de jachthaven en de "Explanada de España" gezien. Jammer dat er tussen deze prachtige palmenboulevard en het water een drukke weg ligt, die door veel automobilisten als een soort van racebaan wordt gebruikt. Inmiddels was de dag al ver gevorderd en hebben we de trein terug naar huis genomen. Vanuit de trein zagen we op een perron alvast een voorproefje van het 3-koningen-feest.

Villa In Spanje Huren Van De Eigenaar

Wat een schitterende dag was het vandaag. Vanmorgen konden we in de schaduw nog wel een jasje velen, maar vanmiddag liep de temperatuur hoog op, het was bijna zomers. Het was vandaag een feestdag voor veel Spanjaarden, maar hier in Albir hebben we er niets van gemerkt - villa spanje 20 personen. De winkels zullen wel gesloten zijn geweest, maar de markt is gewoon doorgegaan en vrijwel alle restaurants en terrassen waren open en er was sprake van topdrukte

Vanmiddag zaten wij op het terras van "Salt 'n Pepper" en konden de jassen en truien uit. Het restaurant heeft sinds vorig jaar een nieuwe eigenaar en ook een nieuwe menu-kaart, die ons wel een beetje tegenviel, maar we hebben toch wel redelijk lekker en in ieder geval genoeg gegeten.

Anita schreef op 7 januari: Zo te lezen zijn jullie al lekker bezig met genieten en ik geef jullie helemaal gelijk, het weer doet daar ook heerlijk aan mee (villa spanje 20 personen). Hopelijk komen er geen gekke dingen uit het bloedonderzoek van Bowie en blijft het bij deze ene klisma en het medicijn

Ik zeg ga zo door en laat die zon maar heerlijk blijven schijnen, het liefst elke dag. Groetjes en saludos. maandag 7 januari 14-18ºC. De zon heeft vandaag wel veel geschenen, maar werd ook veelvuldig afgeschermd door bewolking en daarnaast heeft ook de frisse wind meegewerkt aan de terugval van de temperatuur.

We wachten het af (villa spanje 20 personen). We zijn alleen maar even van huis af geweest om boodschappen te doen en hebben ons verder beziggehouden met de ipad, leesboeken, puzzelboeken en Lia's toneelboekje. T/m de helft van het tweede bedrijf zit haar tekst er al goed in, dus de collega acteurs en actrices van Theatergroep Maskerade kunnen gerust zijn: Het gaat wel lukken

Vakantiehuis In Costa Blanca, Spanje Huren?

Er was een grote vogel in het zwembad geland, die kon er niet snel genoeg uitkomen en kreeg de hond achter zich aan (villa spanje 20 personen). Marian probeerde hem wel terug te roepen, maar, alhoewel hij normaal wel goed luistert, was het ditmaal toch aan dovemansoren gericht. Uiteindelijk is de vogel via de tuin van de buren ontsnapt

Thuis lopen ze heel vaak met een grote boog om elkaar heen, maar zoals de foto hiernaast laat zien, zoeken ze elkaar hier op en lopen, zitten en liggen ze vaak bij elkaar. Met Summer gaat het heel erg goed. Met Bowie, daar zijn we nog niet helemaal zeker van.

We wachten het nog een dag af, maar overmorgen krijgen we de uitslag van het bloedonderzoek en misschien moeten we hem dan meteen nog maar een keer meenemen. dinsdag 8 januari 18-14ºC. Vandaag was het weer strak blauw met veel zon (villa spanje 20 personen). Tot en met lunchtijd was het prachtig weer. Daarna stak er een koude wind op, die het te onaangenaam maakte om buiten te blijven

Gelukkig kunnen wij ons ook binnen prima bezighouden, o.a. voor diverse verenigingen, werkzaamheden waarvan wij beloofd hebben, dat ze gewoon door konden gaan. Dat onze katten het soms ook koud hebben, blijkt uit de eerste foto hieronder: Summer warmt zich voor de kachel en ze vindt het maar wàt lekker.

Gelukkig maar, want dan hoeft hij morgen in ieder geval niet mee naar de dierenarts (villa spanje 20 personen). Tenslotte hieronder ook nog een paar plaatjes uit de tuin: 1. Het zwembad ziet er uitnodigend uit, maar het is niet verwarmd en dus ook niet geschikt om in te zwemmen (niet in de winter in ieder geval) en 2

Top 18 Villas Aan De Costa Blanca ᐅ Direct Boeken - Holidu

Het zijn pers-sinaasappelen en ze zijn dit jaar iets kleiner dan 2 jaar geleden. Er is ook een citroenboom en een mandarijnenboom en we mogen overal van plukken (villa spanje 20 personen). woensdag 9 januari 18-16ºC. Hetzelfde weertype als gisteren, 's morgens warmer dan 's middags door een opstekende koude wind. Verder prima weer

Nadat we afgelopen vrijdag met Bowie bij de dierenarts waren geweest, kregen we vandaag de uitslag van het bloedonderzoek. Een paar gemeten waardes werden daar als enigszins zorgelijk beoordeeld en er is ons geadviseerd om hem morgen nog even te brengen, zodat ze een urine onderzoek kunnen doen. Een eventuele verminderde nierfunctie zou daar dan uit kunnen blijken.

We hebben in ieder geval alvast medicijnen meegekregen: Een laxerend middel en iets waarmee de vochtbalans op peil gehouden wordt. We hebben inmiddels ook al contact gehad met onze eigen dierenarts in Maarssen en die zegt dat de betreffende medicijnen ook door hen wel voorgeschreven worden (villa spanje 20 personen). Zij adviseren ons om zeker ook die urinecontrole uit te laten voeren en ook om hem eventueel onder de huid extra vocht te laten toedienen